Αγροτικά

Συνάντηση του ΥπΑΑΤ Γ. Γεωργαντά με το ΔΣ του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ)

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργος Γεωργαντάς είχε σύσκεψη με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων.

Στη σύσκεψη, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τη μεταποίηση και εμπορία αγροτικών προϊόντων και οι επιπτώσεις της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Αναλύθηκαν τα δεδομένα εφοδιασμού της ελληνικής αγοράς από εναλλακτικές αγορές, ζητήματα ελέγχου από τις υπηρεσίες του ΥπΑΑΤ και τους εποπτευόμενους οργανισμούς, καθώς και αναπτυξιακές και επενδυτικές προτάσεις.

Επίσης, συζητήθηκαν ζητήματα εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς και παρεμβάσεων του ΥπΑΑΤ, καθώς και το σύστημα εμπρόσθιας σήμανσης (Nutriscore).

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]