Αγροτικά

Συνάντηση Γ. Γεωργαντά με την Ινδή υπουργό για θέματα Εμπορίου και Βιομηχανίας

Συνάντηση με την Υπουργό Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ινδίας κα Smt.Anupriya Singh Pater είχε το μεσημέρι της 14ης Απριλίου ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργος Γεωργαντάς.

Η υπουργός συνοδευόταν από τον πρέσβη της Ινδίας στη χώρας μας, ενώ στη σύσκεψη συμμετείχε και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Κώστας Μπαγινέτας.

Αντικείμενο της συζήτησης, που έγινε σε εξαιρετικά φιλικό κλίμα, ήταν η συνεργασία που υπάρχει, μέχρι τώρα, ανάμεσα στις δύο χώρες, κυρίως σε θέματα εμπορίου αγροτικών προϊόντων και ανταλλαγής τεχνογνωσίας.

Τέθηκαν θέματα, όπως η εξαγωγή ακτινιδίων και μήλων, καθώς και η πορεία ολοκλήρωσης της εξαγωγής πορτοκαλιών.

Συζητήθηκαν, ακόμη, η προστασία προϊόντων ΠΓΕ, όπως η ελιά Καλαμών, ενώ επιτεύχθηκε συναίνεση για την πρόοδο της διαδικασίας για την προστασία της φέτας.

Ο κ. Γεωργαντάς και η κα Smt.Anupriya Singh Pater συμφώνησαν για περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων των δύο χωρών και διεύρυνση της συνεργασίας και σε άλλους κλάδους του αγροδιατροφικού τομέα.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]