Γενικά

Συνάντηση εργασίας Α.Βεργίδη με την πρόεδρο του ΚΚΣ Μ.Καραμισάκη

Συνάντηση εργασίας είχε, σήμερα, ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας (ΠΕ) Κιλκίς, Ανδρέας Βεργίδης, με την πρόεδρο του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης Κιλκίς, Μιχαηλία Καραμισάκη.

Στη διάρκεια της συνάντησης έγινε αναλυτική παρουσίαση του προγραμματισμού των δράσεων και των δραστηριοτήτων του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης.

Ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς υπογράμμισε πως η ΠΕ Κιλκίς δίνει προτεραιότητα στην υλοποίηση του έργου φορέων που δίνουν έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ατόμων με αναπηρία, στηρίζοντας τους με δράσεις και ενέργειες που ενισχύουν το σημαντικό τους έργο.

Στη συνάντηση συμμετείχαν, επίσης, ο πρώην πρόεδρος του Κέντρου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς, Παύλος Θωμαϊδης και ο υπεύθυνος μονάδας προγραμματισμού του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης, Γρηγόρης Κυριακού.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς