Γενικά

Στο Πράσινο Ταμείο εντάχθηκε πρόταση του δήμου Παιονίας

Συνήλθε την Πέμπτη 10.11.22 σε τακτική συνεδρίαση, μέσω τηλεδιασκέψεως, το διοικητικό συμβούλιο του Πράσινου Ταμείου του υπουργείου περιβάλλοντος και ενέργειας (ΥΠΕΝ) και αποφάσισε την ένταξη πρότασης του δήμου Παιονίας γιά δύο έργα συνολικού ποσού 136.373,73 ευρώ.

Η πρόταση περιλαμβάνει την κατασκευή ενός γηπέδου ποδοσφαίρου 5×5 στο δημοτικό Σχολείο Ευρώπου, την αναβάθμιση αυλείων χώρων των γυμνασίου Γουμένισσας, λυκείου Πολυκάστρου, δημοτικού σχολείου Ποντοηράκλειας και δημοτικού σχολείου Γοργόπης με την προμήθεια καθιστικών και καλαθιών απορριμμάτων και την προμήθεια μιας ξύλινης στεγασμένης κατασκευής ανοιχτής από όλες τις πλευρές (κιόσκι) στο γυμνάσιο Πλατανιάς.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]