Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία του διαδικτύου, το οποίο “κολλάει” πολλές φορές κατά το κοινώς λεγόμενο λόγω έλλειψης υψηλών ταχυτήτων στην σύνδεση του ίντερνετ.

Κάτι το οποίο είναι γνωστό στον υπεύθυνο του δήμου και της δημοτικής αρχής και το οποίο μπορεί να διορθωθεί μόνον εάν δοθεί η επιπλέον χρηματοδότηση για την σχετική σύνδεση η οποία όμως μέχρι σήμερα δεν έχει εγκριθεί.

Ο κόσμος της τεχνολογίας ως γνωστόν “τρέχει” και για να εξαλειφθούν τα παράπονα των συμπατριωτών της στήλης ο μόνος “δρόμος” είναι να “τρέξουν” περισσότερο και οι ταχύτητες του ίντερνετ.

 

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα