Κοινωνία

Στα «αραξοβόλια» του Παραδείσου ο 58χρονος Γιώργος Παπαδόπουλος

Δυστυχώς έχασε την «μάχη» με το βαρύ εγκεφαλικό επεισόδιο, το οποίο υπέστη πριν λίγες ημέρες και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης.

Έτσι ο επιχειρηματίας εστίασης Γιώργος Παπαδόπουλος ο… «κατά κόσμον» Σαργκάνης όλων των κιλκισιωτών άφησε το «Αραξοβόλη» αγαπημένου του Κιλκίς και ταξιδεύει για τα «αραξοβόλια» του Παραδείσου.

Ήταν μόλις 58 ετών και η απώλεια του «βύθισε» σε βαρύ πένθος την κοινωνία του Κιλκίς.

Η εκφορά του θα γίνει την Τετάρτη 5 Ιουνίου στις 12 το μεσημέρι, από τον ιερό μητροπολητικό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κιλκίς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]