Γενικά

Προχωρά η ενεργειακή αναβάθμιση των νοσοκομείων Κιλκίς – Γουμένισσας

Ο υφυπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς, συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο των “Κτηριακών Υποδομών” ΑΕ, Θανάση Γιάνναρη, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία του έργου της ενεργειακής αναβάθμισης των κτηρίων, στο γενικό νοσοκομείο Κιλκίς – Γουμένισσας.

Ο διευθύνων σύμβουλος πληροφόρησε τον υφυπουργό, ότι το διοικητικό συμβούλιο των “Κτηριακών Υποδομών” αποφάσισε, την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020, την αποδοχή της υλοποίησης του έργου αυτού, ύψους 2.720.000 ευρώ.

Η χρηματοδότηση του έργου, είναι διασφαλισμένη από πόρους του ΕΣΠΑ 2014 -2020 και πλέον απομένει μόνο η διαγωνιστική διαδικασία για την επιλογή του αναδόχου, προκειμένου να ξεκινήσει η εκτέλεση των εργασιών.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]