Αθλητισμός

Πρώτος γιά τρίτη συνεχή χρονιά ο Κ. Ζάλτος σε κολλεγιακή διοργάνωση

Την πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται αυτήν την εποχή, και χάρη στην οποία έχει ήδη σταθεροποιηθεί σε αξιόλογα επίπεδα επιδόσεων στην σφυροβολία, επιβεβαίωσε ο Κωνσταντίνος Ζάλτος.

Ο 23χρονος ρίπτης του ΓΣ Μανδρών, που σπουδάζει στο τεχνικό πανεπιστήμιο της Μινεσότα, πρώτευσε στους αγώνες της ημιτελικής φάσης του διαπολιτειακού κολλεγιακού πρωταθλήματος της βορειοδυτικής περιφέρειας των ΗΠΑ, που διεξήχθησαν την Παρασκευή 12-5-23, στο στάδιο της πόλης Μπλούμιγκτον της Πολιτείας Ιντιάνα, με επίδοση 74,93 μέτρων.

Μία επίδοση, την οποία σημείωσε στην έκτη βολή του, και με την οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο γιά τρίτη συνεχή χρονιά σ’ αυτήν την διοργάνωση, γιά να γίνει έτσι ο πρώτος Έλληνας σφυροβόλος με αυτήν την διάκριση.

Συγχρόνως, βρέθηκε σε ελάχιστη απόσταση από την πολύ πόσφατη ατομική επίδοσή του (75,27 μέτρα), δείχνοντας, μετά την σταθεροποίηση, ότι είναι στις δυνατότητές του, να στείλει την σφύρα ήδη από φέτος στο διάστημα μεταξύ 75,50 και 76 μέτρων, έχοντας … “πάρει γιά τα καλά φόρα”!

Η μέχρι στιγμής πορεία του αποτελεί συγχρόνως δικαίωση του “μέντορά” του Γιάννη Χρίστογλου, που πίστεψε και σ’ αυτόν, όπως και σε τόσους άλλους ρίπτες που κατά καιρούς στελέχωσαν και συνεχίζουν να στελεχώνουν τον ΓΣ Μανδρών.

Δικαιώνει, επίσης, και τον σημερινό προπονητή του Πήτερ Μίλλερ, που από την πρώτη στιγμή περιέβαλε με την εμπιστοσύνη του τον Κιλκισιώτη πρωταθλητή.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ποταμός Αξιός και οι αισθητήρες μέτρησης της στάθμης των υδάτων που τοποθετήθηκαν στην γέφυρα

Στην εγκατάσταση συστήματος μέτρησης στάθμης υδάτων στην γέφυρα του ποταμού Αξιού, στο ύψος της Αξιούπολης, προέβη στα τέλη της προηγούμενης […]

Παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στην «αξιολόγηση» – κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον αυταρχισμό κυβέρνησης – υπουργείου παιδείας

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας μπροστά στον ανυποχώρητο αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων […]