Εκπαίδευση

Πιλοτική εφαρμογή νέων προγραμμάτων σπουδών στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς

Η διδασκαλία των μαθημάτων είναι μια δυναμική διαδικασία που απαιτεί διαρκή ενημέρωση για τις εξελίξεις στη μεθοδολογία και τη διδακτική και ενσωμάτωση των δεδομένων της έρευνας στην σχολική καθημερινότητα.

Για τα Πειραματικά Σχολεία, η συνεργασία με φορείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και η εισαγωγή καινοτόμων προσεγγίσεων είναι μέρος της φυσιογνωμίας τους.

Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στον τομέα της εκπαίδευσης.

Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα νέα προγράμματα σπουδών που θα εφαρμοστούν στο προσεχές μέλλον και στα υπόλοιπα σχολεία.

Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής, την Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας η Μαρία-Ζωή Φουντοπούλου, καθηγήτρια Μεθοδολογίας της Διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και αντιπρόεδρος του ΔΟΑΤΑΠ.

Η κ. Φουντοπούλου δίδαξε Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Αρχαία από Μετάφραση σε δύο (2) τμήματα του σχολείου μας και έδωσε πολύτιμες συμβουλές μεθοδολογίας και διδακτικής των Αρχαίων στις φιλολόγους του σχολείου, οι οποίες με τη σειρά τους θα διοχετεύσουν τη γνώση αυτή σε άλλους συναδέλφους. Ήταν μια εξαιρετικά αποδοτική συνεργασία που άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Η τιμή για μας μεγάλη, την ευχαριστούμε θερμά και ελπίζουμε να έχουμε την ευκαιρία για παρόμοια συνεργασία και στο μέλλον.

Περισσότερα

Έναρξη αιτήσεων Προγράμματος Voucher Πράσινες Δεξιότητες για ανέργους με εκπαιδευτικό επίδομα έως 400 ευρώ

Η Επιμορφωτική Κιλκίς Μ.Ε.Π.Ε.-ΚΔΒΜ, Πάροχος Κατάρτισης από το 1995 και συνδετικός κρίκος μεταξύ ανέργων, εργαζομένων και επιχειρήσεων, σας ενημερώνει για την […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Μετά την ανεξαρτητοποίηση του βουλευτή Πέτρου Παππά.

«Όπου γης πατρίς»

«Όπου γης πατρίς» αναφέρει η αρχαία ρήσης και για την περίπτωση του Γεωργίου Συρεπήσιου, του φιλολόγου ιστορικού ο οποίος αν […]