Γενικά

Περισσότερα τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψιν σε όλο τον νομό Κλικίς

Και νέα σχολεία του νομού τελούν υπό κατάληψιν, με κύρια αιτήματα την μη υποχρεωτική χρήση μάσκας, την μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα στους 15 και την κάλυψη των κενών διδακτικού προσωπικού.

Έτσι, ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται πλέον στα δεκαέξι, που είναι 1ο ΓΕΛ, 1ο ΚΑΙ 2ο ΕΠΑΛ Κιλκίς, 1ο και 2ο γυμνάσια Κιλκίς, γυμνάσιο και λύκειο Σ.Σ. Μουριών, γυμνάσιο και λύκειο Πολυκάστρου, γυμνάσιο και λύκειο Αξιούπολης, ΕΠΑΛ Αξιούπολης, γυμνάσιο και λύκειο Γουμένισσας και γυμνάσιο και λύκειο Ευρώπου.

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους μαθητές των σχολείων του Κιλκίς πραγματοποίησαν πορεία με κατάληξη τον χώρο προ του δημαρχείου, διαδηλώνοντας για τα αιτήματα και τις προτάσεις τους.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Brain Drain τότε. Brain Gain τώρα.

Ήταν μόλις το 2008, όταν πολλοί νεαροί Έλληνες μετανάστευαν στο εξωτερικό και στις χώρες της Εσπερίας (χώρες της δυτικής Ευρώπης […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]