Ελλάδα

Πέρασαν τον Προμαχώνα οι 112 Ρουμάνοι πυροσβέστες με 23 οχήματα και ρίχτηκαν στην φωτιά

Στα σύνορα της Ελλάδας στον Προμαχώνα έφτασαν αργά χθες το βράδυ πυροσβέστες και οχήματα από τη Ρουμανία που θα συνδράμουν από το πρωί του Σαββάτου στην επιχείρηση κατάσβεσης των μετώπων της φωτιάς σε όλη τη χώρα.

Όπως έγινε γνωστό ήδη από την Πέμπτη, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας, η Ρουμανίας αποφάσισε να στείλει στην Ελλάδα 112 πυροσβέστες και 23 πυροσβεστικά οχήματα, την πιο ισχυρή δύναμη που καταφθάνει από ευρωπαϊκή χώρα. Επιπλέον, 100 πυροσβέστες που θα βρεθούν στην Εύβοια, στέλνει η Ουκρανία.

Την Πέμπτη, ο Ρουμάνος πρωθυπουργός, Φλορίν Κίτσου, δήλωσε για την γενναιόδωρη αυτή βοήθεια σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα μας. «Η Ρουμανία είναι με την Ελλάδα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Έχουμε εγκρίνει, από τη Ρουμανία, δωρεάν διεθνή βοήθεια για την Ελληνική Δημοκρατία, η οποία πλήττεται σοβαρά από δασικές πυρκαγιές! Η ομάδα πυροσβεστών από τη Ρουμανία θα ενεργήσει στις περιοχές που υποδεικνύουν οι ελληνικές αρχές για περίοδο 10 ημερών!» έγραψε ο Κίτσου σε ανάρτησή του στο Facebook.

Μια συγκινητική ανάρτηση με πυροσβέστες από τη Ρουμανία και τον τίτλο «Δεν θα αφήσουμε την Ελλάδα μόνη μπροστά στις φλόγες!» έκανε η πρεσβεία της χώρας στη Θεσσαλονίκη, προαναγγέλλοντας την άφιξη της βοήθειας.

«Είναι η πρώτη πυροσβεστική ενέργεια που πραγματοποιήθηκε από Ρουμάνους στο έδαφος άλλου κράτους.
Δεν θα αφήσουμε την Ελλάδα μόνη μπροστά στις φλόγες!
Είμαστε δίπλα στους Έλληνες φίλους μας!», γράφει η πρεσβεία, που μάλιστα έβαλε τη φωτογραφία στο εξώφυλλο του προφίλ της στο Facebook.

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Συνάντηση του Προέδρου της ΝΙΚΗΣ Δημήτρη Νατσιού με την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος

Θεσμική συνάντηση με το Προεδρείο της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ) πραγματοποίησε ο Πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ, Δημήτρης Νατσιός, συνοδευόμενος από τη βουλευτή Β1 […]

Δείτε ακόμα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]