Παράπονα και αίτημα
Αποδέκτης παραπόνων συμπολιτών γιά τον χρόνο, που «δαπανούν» στα ταμεία της ΔΕΗ Κιλκίς γιά την πληρωμή λογαριασμών τους, γίνεται τελευταίως ολοένα και πιό συχνά η στήλη.
Κοινός παρονομαστής των διαμαρτυριών η ταλαιπωρία, την οποία υφίστανται με την μακρά αναμονή λόγω της λειτουργίας του ενός μόνον από τα τρία ταμεία.
Κοινό και το αίτημά τους: Δεν τους πειράζει και «προσπερνούν» το ότι μειώθηκαν σε δύο οι ημέρες της εβδομάδας γιά πληρωμή λογαριασμών, είτε με τον παραδοσιακό τρόπο των μετρητών είτε με «πλαστικό χρήμα», αλλά τουλάχιστον τις ημέρες, που από την αθρόα προσέλευση δημιουργούνται «ουρές» ακόμη και μέχρι …το παράπλευρο πεζοδρόμιο, να λειτουργούν τουλάχιστον δύο ταμεία.
Διότι υπό κανονικές συνθήκες όλοι μπορούν να εξυπηρετηθούν και με το ένα, καθώς ούτε υπάρχει επιζήμια απώλεια χρόνου είτε οι «ουρές» φτάνουν σε σημείο πρόκλησης εκνευρισμού.
Τι απαντά επ’ αυτού η διοίκηση της ΔΕΗ (γιά την ακρίβεια του ΔΕΔΔΗΕ) Κιλκίς;