Πολιτική

Παραιτήση από τα πολιτικά όργανα της ΝΔ με αιχμές από τον Φώτη Γεωργιάδη

Tην παραίτηση του από όλα τα πολιτικά όργανα του Κιλκίς της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε o δημοτικός σύμβουλος Φώτης Γεωργιάδης, επτά ημέρες μετά την ορκομωσία του στο δήμο του Κιλκίς με επιστολή του στα μέσα ενημέρωσης του Κιλκίς.

Στην επιστολή παραίτησης αναφέρει τα εξής:

«Φίλες και φίλοι πιστός στις αξίες μου, πατρίδα θρησκεία οικογένεια, και μετά από διαρκείς αγώνες, από θέσεις ευθύνης μέσο των πολιτικών οργάνων του κόμματος μας, της Νέας Δημοκρατίας, την οποία υπηρέτησα με ανιδιοτέλεια ήρθε η ώρα να κάνω γνωστή την οριστική απόφασή μου να παραιτηθώ από όλα τα πολιτικα όργανα της Νέας Δημοκρατίας, στα οποία έως σήμερα μετέχω καθώς και από μέλος του κόμματος.

Δυστυχώς εδώ και μεγάλο διάστημα τόσο η τοπική οργάνωση του Κιλκίς όσο και η ίδια η ΔΕΕΠ νόμου Κιλκίς έχουν αναμφίβολα χάσει τον πολιτικό βηματισμό τους, με αποτέλεσμα να μην είναι κοντά στους ψηφοφόρους, σχεδόν προκλητικά τα τελευταία χρόνια να λειτουργούν με βάση τα προσωπικά πολιτικά τους συμφέροντα.

Είναι γνωστό πως χώρισαν ακόμα και πολιτευτές του κόμματος σε δικούς μας και σε “άλλους” με αποτέλεσμα την μείωση των ποσοστών της Νέας Δημοκρατίας σε όλο τον νομό.

Συνεχίζω να σέβομαι τα απλά και ανιδιοτελή μέλη της Νέας Δημοκρατίας και δηλώνω πως παραμένω ενεργό πολιτικό μέλος της κοινωνίας του Κιλκίς».

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]