Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να τελειώνουμε με τέτοιες «εικόνες»

Ασφαλώς και καταγράφεται ως «καλό νέο» η πληροφορία οτι εντός του έτους πιθανότατα έως τις 15.9.19 ολοκληρώνεται η διαδικασία μεταβίβασης της ιδιοκτησίας του κτιρίου της παλαιάς νομαρχίας (πλησίον του αρχαιολογικού μουσείου) στον δήμο Κιλκίς μετά την εξαίρεσή του από το Υπερταμείο (είχε συμπεριληφθεί σ’αυτό καθώς άνήκε στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου).

Διότι μετά την ολοκλήρωση της εν λόγω διαδικασίας ενεργοποιείται η αντίστοιχη της σύνταξης μελετών για την αναπαλαίωση-ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου (ήδη αυτή η μελέτη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο) και για την χρήση του ώστε να ακολουθήσουν αφ’ενός μεν η εκτέλεση του έργου αφ’ετέρου δε η όποια επιλογή για την αξιοιποίηση του κτιρίου.

Η στήλη εκφράζει την ευχή να μην προκύψουν αιτίες είτε επιβράδυνσης είτε αποτελμάτωσης και αυτών των διαδικασιών ό,τι δηλαδή έχει συμβεί κατά καιρούς τα τελευταία…πολλά χρόνια (τριάντα και…βάλε!) με επακόλουθο η αναπαλαίωση-ανακαίνιση του κτιρίου να…παραπεμπεται συνεχώς στις καλένδες και αυτό να παρουσιάζει την «εικόνα» που «αποτυπώνει» ο φακός του «Μαχητή».

Διευρκίνηση: Δεν πρόκειται περί φωτογραφίας…αρχέιου.

«Τραβήχθηκε μόλις πριν λίγα εικοσιτετράωρα και «αποτυπώνει» μιαν «εικόνα» την οποία το ιστορικό κτίριο δεν παρουσιάζει όπως αναφέρθηκε για πρώτη φορά. Μιαν «εικόνα» που δνε τιμά ούτε το Κιλκίς ούτε τις τοπικές αρχές (πολύ περισσότερο αυτές) με τους πολίτες να εύχονται μετά την προαναφερθείσα εξέλιξη να αποτελεί επί τέλους παρελθόν και θλιβερή ανάμνηση το συντομώτερον δυνατόν.

Περισσότερα

Οχι στις εντυπώσεις σκουπιδιών

Πλήθος φιλάθλων του ιστορικού ποδοσφαιρικού συλλόγου των “Μαυραετών” της “Δόξας” Δράμας ακολούθησε την αγαπημένη του ομάδα στο εκτό έδρας παιχνίδι με […]

Καταβάλετε προσπάθεια

Προβληματισμός επικρατεί στους μαθητές του εσπερινού σχολείου Κιλκίς αναφορικά με την ώρα έναρξης των μαθημάτων. Και τούτο διότι όπως διαπίστωσαν […]

Φωτοσχόλιο

Από τον 10ο Περίπατο Υγείας και Αλληλεγγύης, που διοργανώθηκε από το Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης, με τη συμμετοχή σχολείων, συλλόγων και […]

Δείτε ακόμα