Κοινωνία

Μέλη της ΟΝΝΕΔ Κιλκίς παρέδωσαν τρόφιμα στο συσσίτιο της Παναγίας

Η ΟΝΝΕΔ Κιλκίς συνεπής στο ραντεβού της κλείνει την χρονιά για άλλη μια φορά με τον καλύτερο τρόπο χαρίζοντας χαμόγελα στους συνανθρώπους μας.

Το πρωί του Σαββάτου 28.12.19 για τρίτη συνεχή χρονιά αντιπροσωπεία μελών της ΟΝΝΕΔ νομού Κιλκίς συνέλλεξαν και παρέδωσαν τρόφιμα για το συσσίτιο της ενορίας της Παναγίας στο Κιλκίς.

Παραδίδοντας τα τρόφιμα δήλωσαν ότι: “αυτές τις γιορτινές μέρες το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βοηθήσουμε αυτούς που το έχουν περισσότερο ανάγκη.

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία”.

Περισσότερα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Δείτε ακόμα