Γενικά

Οκτώ νέα στελέχη στον τομέα καθαριότητας δήμου Κιλκίς

Ορκίστηκαν την Τρίτη 15.10.19 στο δημαρχείο Κιλκίς οκτώ επιτυχόντες της προκήρυξης 3Κ/2018 οι οποίοι θα εργαστούν στην υπηρεσία καθαριότητας.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης απευθυνόμενος στο νέο στελεχιακό δυναμικό που θα συνδράμει την καθαριότητα, τόνισε θα αποτελέσει το στυλοβάτη για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής στο δήμο Κιλκίς. Ευχήθηκε, τέλος, στους υπαλλήλους καλή δύναμη στα δύσκολα καθήκοντα που αναλαμβάνουν.

Από τους νέους εργαζομένους που είναι όλοι Κιλκισιώτες, οι έξι είναι εργάτες καθαριότητας και οι υπόλοιποι δύο οδηγοί απορριμματοφόρων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δήμος Κιλκίς είχε ζητήσει μέσω ΑΣΕΠ την πρόσληψη δέκα εργαζομένων στον τομέα της καθαριότητας. Από αυτούς ένας παραιτήθηκε και αναμένεται η αντικατάστασή του ενώ ο δεύτερος επιτυχών θα προσληφθεί με τη διαδικασία της ειδικής κατηγορίας μέσω του ΟΑΕΔ».

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]