Αθλητισμός

Ο Α.O. Κιλκισιακός ευχαριστεί τον Γεώργιο Ζώτο

Ο Αθλητικός Όμιλος Κιλκισιακός ευχαριστεί θερμά τον Γεώργιο Ζώτο για την άμεση ανταπόκριση του για την επισκευή και συντήρηση του λεωφορείου του συλλόγου μας το οποίο καθημερινά χρησιμοποιείται για την εύρυθμη λειτουργία της Σχολή Ποδοσφαίρου Α.Ο. Κιλκισιακός και τις ανάγκες του ανδρικού τμήματος του συλλόγου μας.
Ο Γεώργιος Ζώτος εκτός από την επαγγελματική του δραστηριότητα ασχολείται ενεργά με τον αθλητισμό και ειδικότερα με το ποδόσφαιρο του νόμου μας , ήταν ποδοσφαιριστής και πλέον πρόεδρος του Αστέρα Μ. Βρύσης όπου του ευχόμαστε κάθε επιτυχία με υγεία πάνω από όλα.
Η στήριξή σας – η δύναμή μας να συνεχίζουμε !
Σας ευχαριστούμε
Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]