Αθλητισμός

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου δρομέων υγείας

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου δρομέων υγείας Κιλκίς, με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ευφροσύνη Ζαμπέλη

Αντιπρόεδρος, Αναστάσιος Δραγανίδης

Γενικός γραμματέας, Κωνσταντίνος Παχνής

Ταμίας, Χαράλαμπος Μακρίδης

Υπεύθυνος προβολής διαδικτύου, Παναγιώτης Πουδούρης

Υπεύθυνος οργάνωσης και προβολής αγώνων, Κυριάκος Αβράμογλου

Υπεύθυνη επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Χαρούλα Καραμπίδου.

« …Στους πρώτους στόχους, είναι η δημιουργία καινούργιας ιστοσελίδας, η διοργάνωση συλλογικών δράσεων και η πραγματοποίηση ενός αγώνα δρόμου πόλης με μαζική συμμετοχή, ενώ στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων, η διάδοση της αγάπης γιά το τρέξιμο και τα οφέλη του, η αύξηση του δρομικού κινήματος στην πόλη και τον νομό μας και η ανάδειξη και προστασία του φυσικού πλούτου του τόπου μας…», αναφέρεται στην πρώτη ανακοίνωση της διοίκησης μετά την συγκρότησή της σε σώμα.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]