Γενικά

Η νέα διοίκηση των «Τραντέλλενων» Αξιούπολης

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου Ποντίων Αξιουπόλεως και περιχώρων «Τραντέλλενες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Κωνσταντίνος Ζηλελίδης

Αντιπρόεδρος, Γεώργιος Παναγιωτίδης

Γενική γραμματέας, Παναγιώτα Σκούτα

Ταμίας, Χαράλαμπος Αθανασιάδης

Υπεύθυνος γραφείων, Ανδρέας Πεσιρίδης

Υπεύθυνη ιματισμού, Ερασμία Μαυροπούλου

Υπεύθυνος χορευτικών τμημάτων,
Παναγιώτης Ζηλελίδης

Αντιπρόσωποι στην πανελλήνια ομοσπονδία ποντιακών σωματείων ορίσθηκαν οι Κωνσταντίνος Ζηλελίδης και Ανδρέας Πεσιρίδης.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]