Κοινωνία

Η νέα διοίκηση του πολιτιστικού κέντρου του ΟΤΕ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού κέντρου εργαζομένων και συνταξιούχων ΟΤΕ, με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Χαράλαμπος Παρλαλόγλου

Αντιπρόεδρος, Αντωνία Ζάικου-Οργαντζή

Γενική γραμματέας, Νατάσα Κομήνια

Ταμείας, Δημήτριος Νικολαΐδης

Ειδική γραμματέας και υπεύθυνη τύπου, Χαρούλα Καραμπίδου

Μέλη, Δέσποινα Αντωνίου, Κωνσταντία Κυριαζίδου

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]