Κοινωνία

Μήνυμα αντιπεριφερειάρχη Α.Βεργίδη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

«Μία νέα σχολική χρονιά ξεκινάει γεμάτη όνειρα, όρεξη και δίψα για μάθηση. Οι σχολικές αίθουσες θα γεμίσουν πάλι με την ελπίδα: Τα παιδιά μας, που, παρά τις δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία του Covid 19, απέδειξαν και συνεχίζουν να αποδεικνύουν πως η όρεξη για μάθηση, τα γεμίζει με δύναμη για να φτάσουν στο στόχο τους, την κατάκτηση της γνώσης.

Στους μαθητές εύχομαι να δείξουν προσήλωση στο στόχο της μόρφωσης και να επιδιώξουν την αριστεία, ώστε να εμβαθύνουν στη γνώση.

Στο σχολείο μπαίνουν οι βάσεις των αρχών και των αξιών που χαρακτηρίζουν κάθε ολοκληρωμένο πολίτη.

Στους εκπαιδευτικούς εύχομαι να είναι άξιοι συνεπιβάτες των παιδιών στο ταξίδι που ξεκινούν για την καλλιέργεια της προσωπικότητας τους και στους γονείς να εμπιστευθούν τους δασκάλους ενόψει της νέας απαιτητικής σχολικής χρονιάς.

Τα όνειρα δεν σταματούν ποτέ σε καμία δυσκολία και η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στηρίζουν πάντα τα παιδιά για να μπορέσουν να τα πραγματοποιήσουν

Εύχομαι από καρδιάς καλή σχολική χρονιά, γεμάτη χαμόγελα, γόνιμη, δημιουργική, αποδοτική και χωρίς προβλήματα».

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]

Δείτε ακόμα