Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μεγαλύτερη η κρίση αξιών

Από τον φίλο και συνεργάτη μας Βαγγέλη Μαυρογόνατο λάβαμε επιστολή σχετική με τον εορτασμό της ημέρας για τον Μακεδονικό Αγώνα και σας την μεταφέρουμε:

“Σήμερα απογοητεύτηκα από την αποχή του κόσμου για τον εορτασμό του Μακεδονικού Αγώνα.

Ζω στην ηρωικότερη πόλη της Μακεδονίας μας, το Κιλκίς, και δυστυχώς ήταν μια τυπολατρική εκδήλωση μνήμης με τους “επισήμους” και τους συλλόγους, να καταθέτουμε στεφάνια. Πολίτες μετρημένοι στα δάχτυλα.

Πόσο απομακρύνθηκαν οι Έλληνες από τις παραδόσεις τους; Πόση ζημιά έχει κάνει ο ευδαιμονισμός στην Εθνική μας συνείδηση;

Μεγαλύτερη η κρίση αξιών που περνάμε και όχι τόσο η οικονομική ή οποία κάποια στιγμή μπορεί να ξεπεραστεί.

Όμως αυτή της εθνικής ταυτότητας, πολύ δύσκολα διότι απαιτεί υπερβάσεις.

“Μήπως ενώ έχουμε πεθάνει ζούμε μόνο κατά φαντασίαν,
εμείς οι Έλληνες, που έχουμε περιπέσει σε συμφορά
νομίζοντας ότι η ζωή είναι όνειρο; (θρηνεί για την εξαφάνιση του Ελληνισμού ο ποιητής Παλλαδάς ο Αλεξανδρεύς).

‘Η ζούμε εμείς, και έχει αποθάνει η ζωή;

“Έχασε το χρώμα του πια αυτός ο κόσμος καθώς τα φύκια στ΄ ακρογιάλι του άλλου χρόνου γκρίζα ξερά στο έλεος του ανέμου” (Γ. Σεφέρης)”.

Περισσότερα

Καλύτερος συντονισμός

Δεν γνωρίζουμε τίνος ευθύνη ήταν, αλλά η διοργάνωση δύο εκδηλώσεων στα όρια του δήμου Κιλκίς περίπου την ίδια ώρα και […]

«Οι κάλπες θα το πούν»

Παραιτήθηκε από το κόμμα της «Νέας Αριστεράς» η μέχρι πρότεινος βουλευτής του Έφη Αχτσιόγλου και όπως όλα δείχνουν οδεύει κατά […]

Δείτε ακόμα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]