Αθλητισμός

Πρόκριση του ΓΑΣ Κιλκίς στο κύπελλο επί του Άρη

Με το σύνθημα “Κάνουμε ησυχία μόνο όταν τα παιδιά κοιμούνται, όχι όταν βιάζονται και κακοποιούνται” που σήκωσαν πανό από κοινού οι αθλητές του ΓΑΣΚ και του Άρη Θεσσαλονίκης ξεκίνησε ο αγώνας κυπέλλου, με μήνυμα κατά της κακοποίησης παιδιών, με αφορμή την υπόθεση του 12χρονου κοριτσιού στον Κολωνό.

 

Στα πλαίσια του πρώτου γύρου του κυπέλλου η χειροσφαιρική ομάδα του ΓΑΣ Κιλκίς επιβλήθηκε του Άρη Θεσσαλονίκης με 34-24, με πολύ καλή εμφάνιση σε όλη την διάρκεια του αγώνα και με σοβαρότητα στην άμυνα ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο.

Η ομάδα του Κιλκίς ξεκίνησε δυναμικά, παίρνοντας προβάδισμα τεσσάρων τερμάτων (11-7), με το οποίο πήγαν «μπροστά» στα αποδυτήρια (21-17).

Με τον Στέλιο Δημάκη εκτελεστή στο πρώτο ημίχρονο με επτά γκολ και τον Ανέστη Μαυρόπουλο με επίσης επτά γκολ και μεστό παιχνίδι, η ομάδα του Κιλκίς έκαμψε εύκολα την αντίσταση του Άρη Θεσσαλονίκης.
Πολύ καλή η άμυνα του ΓΑΣΚ στο δεύτερο ημίχρονο, δέχθηκε μόνο επτά γκολ αξιοποιώντας τις πολλές και καλές επεμβάσεις του Αστέρη Τριανταφύλλου.

Τα πεντάλεπτα: 4-2, 7-4, 11-7, 12-10, 16-13, 21-17 (ημ.), 24-17, 27-17, 27-18, 29-20, 31-21, 34-24.

ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ:
Βαφειάδης, Τριανταφύλλου, Σ.Φαχουρίδης 2, Καριοφύλλης, Κυπραίος, Ελευθεριάδης 3, Χ.Μαυρόπουλος 1, Α.Μαυρόπουλος 7, Δημάκης 7, Α.Φαχουρίδης 2, Πιστόλας 2, Λασκαρούδης, Γιαννακόπουλος 3, Καρβουνίδης 2, Γρηγοριάδης.

Τα αποτελέσματα του 1ου γύρου

Φίλιππος Βέροιας – Φαίακας Κέρκυρας 27-29 παράταση (24-24 κ.α.)

Άρης Νικαίας – Αθηναϊκός 34-22

HC Σαλαμίνα – Δόξα Βύρωνα 34-29

ΓΑΣ Κιλκίς – Άρης Θ. 34-24

Λεωνίδας Αγ. Αναργύρων – Πήγασος Κυψέλης 30-13

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα “Μαχητής του Κιλκίς” της Τρίτης 25 Οκτωβρίου 2022.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]