Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ως …να μην υπάρχουν

Νομίζαμε, ότι ήταν «προνόμιο» του νομού μας.

Όμως, φαίνεται ότι η από πλευράς αρμοδίων αρχών απουσία μέριμνας, γιά να μην «πνίγονται» πινακίδες καίριας σήμανσης σε πυκνές φυλλωσιές, πράσινες «αγριάδες» και γενικώς ανεξέλεγκτη πυκνή βλάστηση, αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα και άλλων περιοχών.

«Μάρτυρας» ο φακός του «Μαχητή» που «αιχμαλώτισε» αυτές τις «εικόνες» σε κομβικό σημείο, όπου ταξιδιώτες αλλά και περαστικοί μπορούν ανά πάσαν στιγμήν να βρεθούν εκτεθειμένοι σε κινδύνους, ακριβώς επειδή οι πινακίδες σήμανσης, μεταξύ των οποίων και της τροχαίας, έτσι όπως είναι «πνιγμένες» στο πράσινο, είναι …ως να μην υπάρχουν!

Επί τέλους, τι κόστος έχει και πόσο χρόνο απαιτεί ένα απλό «κούρεμα» της βλάστησης, ώστε να μην κρύβει αυτές τις πινακίδες.

Και επί τέλους, τι πρέπει να γίνει γιά να «ριζώσει» στο μυαλό κάποιων, ότι η αγάπη γιά το πράσινο δεν σημαίνει δενδροφύτευση δίπλα σε αυτές;

Το ίδιο φαινόμενο με τις πινακίδες οδικής σημάνσεις κρυμμένες πίσω από πυκνή βλάστηση και ψηλά χόρτα βρίσκονται και στην περιοχή της Γουμένισσας και τους οικισμούς της.

Περισσότερα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

Δείτε ακόμα