Κοινωνία

Την βασιλόπιτά της έκοψε η διοίκηση του συλλόγου πολυτέκνων γονέων Κιλκίς

Την βασιλόπιτά της έκοψε την Δευτέρα 21.2.22 η διοίκηση του συλλόγου πολυτέκνων περιφερειακής ενότητας Κιλκίς.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του συλλόγου, με τυχερό, καθώς σ’ αυτόν «έπεσε» το «φλουρί», τον πρόεδρο Θεόφιλο Μουρατίδη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]