Αγροτικά

Πώς κατανέμονται τα 26,2 εκατ. ευρώ από το αποθεματικό κρίσης της ΕΕ Γεωργαντάς: Αξιοποιούμε κάθε διαθέσιμο ενωσιακό ή εθνικό πόρο για να στηρίξουμε τους παραγωγούς μας

Πιστώθηκαν οι λογαριασμοί 20.346 παραγωγών με την έκτακτη οικονομική ενίσχυση συνολικού ύψους 26.234.891,46 ευρώ, που κατανεμήθηκε στη χώρα μας από το αποθεματικό κρίσης της Κομισιόν βάσει του Κανονισμού (2022/467), ώστε να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της Ουκρανικής κρίσης και να ενισχυθεί η στήριξη της παραγωγής στον αγροτικό τομέα.

Η ενίσχυση αφορά:

α) παραγωγούς μέλη Οργανώσεων Παραγωγών (Ο.Π.) του τομέα των οπωροκηπευτικών που υλοποιούν δράσεις στο στόχο «Περιβάλλον» σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα έτους 2022,

β) τους αμπελοκαλλιεργητές, οινοποιήσιμων αμπελώνων, των νησιών Αιγαίου και Ιονίου Πελάγους

γ) τους βιο-καλλιεργητές επιτραπέζιου σταφυλιού και οινοποιήσιμων αμπελώνων, κορινθιακής σταφίδας και ξηρής σουλτανίνας σε όλη την χώρα.

Η συνολική επιλέξιμη έκταση ανέρχεται σε 36.086 εκτάρια, ενώ η ενίσχυση ανά επιλέξιμη έκταση ανήλθε σε 727,01 € ανά εκτάριο.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε: «Είμαστε πάντοτε στο πλευρό των παραγωγών μας, αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο πόρο σε ενωσιακό και εθνικό επίπεδο, ιδιαίτερα σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο της εξωγενούς κρίσης. Στηρίζουμε τον πρωτογενή τομέα, ο οποίος αποτελεί καθοριστικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και σημαντικό παράγοντα ενίσχυσης της ελληνικής περιφέρειας και διαφύλαξης της κοινωνικής συνοχής».

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]