Κοινωνία

“Η ζωή τρέχει στο αίμα μας” Αιμοδοσία την Πέμπτη στο δήμο Κιλκίς

Με το κοινωνικό μήνυμα “Η ζωή τρέχει στο αίμα μας, Δώσε αίμα, Χάρισε ζωή” ο δήμος Κιλκίς προσκαλεί τους πολίτες σε αιμοδοσία που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου, από τις 9 το πρωί έως τις 1 το μεσημέρι, στο φουαγιέ του συνεδριακού κέντρου Κιλκίς.

Στην αιμοδοσία συμμετέχουν ενεργά ο σταθμός αιμοδοσίας του γενικού νοσοκομείου Κιλκίς και η ΕΠΣΚ.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο πρόγραμμα εορτασμού των Πεντεκαιδεκα Μαρτύρων του δήμου Κιλκίς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]