Κοινωνία

Ευχαριστήριο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Γυμνασίου Βαπτιστή

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στον Δημήτρη Αντωνίου για το εξαιρετικό βιωματικό μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής που μας έδωσε στην εκδήλωση που συνδιοργανώσαμε με τον σύλλογο διδασκόντων.

Με την στάση ζωής του απέδειξε σε μαθητές και γονείς πως όποιον στόχο και αν θέσουμε μόνο με διεκδίκηση και προσπάθεια μπορούμε να τον πετύχουμε, όσα εμπόδια και προβλήματα και αν συναντήσουμε.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον πολιτιστικό σύλλογο Βαπτιστή για την παραχώρηση της αίθουσας και τον Θεοφάνη Μαρκουλάκη απο την εταιρεία Smurfit Westrock για την βοήθεια του.

Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Βαπτιστή

Περισσότερα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς