Αγροτικά

Γ.Γεωργαντάς: Ενίσχυση, θεσμικές παρεμβάσεις και λυσεις στα προβλήματα σε όλο το φάσμα του αγροδιατροφικού τομέα

Με μια συνάντηση στην Ιεράπετρα, με εκπροσώπους αγροτών, έκλεισε η επίσκεψη του ΥΠΑΑΤ Γιώργου Γεωργαντά στο νόμο Λασιθίου.

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο με την παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας Γ. Πλακιώτικη, ο ΥΠΑΑΤ ανέλυσε τις πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί από το Υπουργείο και τη διυπουργική επιτροπή για τη στήριξη του εισοδήματος των Αγροτών, ενώ παράλληλα εξειδίκευσε τις δράσεις ανά κλάδο, δίνοντας απαντήσεις σε επιμέρους θέματα και συζητώντας προτάσεις που κατατέθηκαν.

Πριν τη συνάντηση ο κ. Γεωργαντάς, μαζί με τον κ. Πλακιωτάκη επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Αγροτικού συνεταιρισμού “Κάμιρος”, καθώς και θερμοκηπιακές εγκαταστάσεις της περιοχής.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]