Κοινωνία

Ευχές για καλές γιορτές από την ακτινολογική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς

Το χριστουγεννιάτικο δένδρο τους στόλισαν γιατροί και νοσηλευτές της ακτινολογικής κλινικής του νοσοκομείου Κιλκίς, δίνοντας μια νότα χαράς και αισιοδοξίας σ’ ένα χώρο που τα έχει ανάγκη.

Οι ευχές τους για καλά Χριστούγεννα και υγεία για όλο τον κόσμο θα συντροφεύουν όλους τους κιλκισιώτες.

Και προπάντων η υγεία, για την οποία δίνουν την ψυχή τους οι γιατροί και οι νοσηλευτές στα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας του νομού μας.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]