Κοινωνία

Ευχαριστήριο προς την καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς

Είμαι διπλά υπερήφανη που υπηρετώ στο νοσοκομείο Κιλκίς, γιατί σε μια περιπέτεια υγείας του συζύγου μου, Ηλία Αμοιρίδη, το προσωπικό του απέδειξε την επαγγελματική του κατάρτιση, παράλληλα με την ανθρωπιά.

Συγκεκριμένα, ευχαριστώ τους ιατρούς καρδιολόγους κ.κ. Καπιτσίνη Ηρακλή και Παπαδημητρίου Μαρία, καθώς και τους νοσηλευτές του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών και της Καρδιολογικής Κλινικής, που σώζουν κυριολεκτικά ζωές.

Να σας έχει ο Θεός καλά εσάς και τις οικογένειές σας.

Με εκτίμηση,
Ραφαηλίδου Βασιλεία

Περισσότερα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Δείτε ακόμα