Κοινωνία

Επιτυχές το εκπαιδευτικό σεμινάριο γιά στελέχη του Ερυθρού Σταυρού Κιλκίς

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 23-24 & 25.5.16, σε φιλόξενη αίθουσα του νοσοκομείου Κιλκίς, σεμινάριο με θέμα “Προαγωγή της υγιεινής ” (Hygiene promotion) σε 15 εθελοντές των τριών τμημάτων του Ε.Ε.Σ. Κιλκίς από στελέχη του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού σε συνεργασία με τα τμήματα Θεσσαλονίκης, Κατερίνης και Βέροιας. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με σκοπό την εκπαίδευση των εθελοντών για να μπορούν να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες στους καταυλισμούς των προσφύγων.

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]