Γάλλοι εκπαιδευτές καταρτίσθηκαν σε τεχνολογικά «εργαλεία» σε σεμινάριο της «Επιμορφωτικής Κιλκίς»
Σε συνέχεια της συνεργασίας, που αναπτύχθηκε μεταξύ της «Επιμορφωτικής Κιλκίς» και του εκπαιδευτικού οργανισμού «Formethic» («Φορμετίκ») από την Γαλλία, συντονιστή του έργου «Erasmus+ CSR and Ethics in Training Centres», η «Επιμορφωτική» φιλοξένησε στο Κιλκίς τέσσερις εκπαιδευτές από την Τουλούζη, από την Δευτέρα 11 έως την Πέμπτη 14-7-22, στο πλαίσιο επιμορφωτικού σεμιναρίου.
Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται, μεταξύ άλλων, και τα εξής:
« … Το πρόγραμμα κατάρτισης περιελάμβανε την παρουσίαση και εργασία (case studies) σε καινοτόμα ψηφιακά εκπαιδευτικά «εργαλεία» και μεθόδους, που έχουν ως στόχο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταρτιζόμενων και να κάνουν την εκπαιδευτική διαδικασία πιό ελκυστική και αποδοτική, σε όρους απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων.
Η ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευομένων, το θετικό κλίμα, που δημιουργήθηκε από την αρχή, αλλά και ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών δημιούργησαν το ιδανικό περιβάλλον γιά μάθηση και συνεργασία. Οι συμμετασχόντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εργαστούν με νέα εκπαιδευτικά εργαλεία, να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους και να παράξουν υλικό, που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις καθημερινές τους εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Κατά την διάρκεια της παραμονής τους οι Γάλλοι εκπαιδευτές επισκέφθηκαν, εκτός από την πόλη του Κιλκίς, τους καταρράκτες του Σκρα, την Θεσσαλονίκη άλλα και τις παραλίες της Χαλκιδικής, ενώ δεν παρέλειψαν να απολαύσουν τις τοπικές γεύσεις και την ελληνική γαστρονομία.
Η εκπαιδευτική κινητικότητα είναι μέρος του έργου “Let’s improve our trainers’ competencies: The arts as a learning medium for learners with disabilities” (2021-1-FR01-KA122-ADU-000018020), που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.
Η «Επιμορφωτική Κιλκίς» είχε την χαρά να ανταποδώσει τη φιλοξενία της «Formethic» το 2019, όταν δύο στελέχη της μετέβησαν στην Τουλούζη γιά τις ανάγκες της εναρκτήριας συνάντησης του έργου «CSR and Ethics in TCs».
Ήδη, η εποικοδομητική συνεργασία των δύο φορέων συνεχίζεται με την υποβολή μιας νέας πρότασης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+».