Κοινωνία

“Ελάτε να Γραπ-ώσουμε τον Καρκίνο” στο “Μαξίμ” Πευκοδάσους

Χορό με “συνοδεία’… γράπας και κρασιού διοργανώνει στο Πολύκαστρο ο σύλλογος καρκινοπαθών Κιλκίς και Παιονίας “Αγιος Ευγένιος ο Τραπεζούντιος”.

Ο χορός με τον εκφραστικό τίτλο “Ελάτε να Γραπ-ώσουμε τον Καρκίνο” θα δοθεί το Σάββατο 23.11.19, στο κέντρο “Μαξίμ” του Πολυκάστρου στο Πευκόδασος, με πλήρες μενού και ποικίλο μουσικό πρόγραμμα στις 8.30 το βράδυ.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]