Κοινωνία

Εκπρόσωπος της χώρας μας σε πρόγραμμα του «Έρασμος +» η Κιλκισιώτισσα Δ. Φρονιμοπούλου

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για μαθητές τρίτης λυκείου και φοιτητές σχετικό με τη διπλωματία θα υλοποιηθεί, σ το πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Έρασμος +» («Erasmus +»), από τις 11 έως και τις 30.8.19, στο Βερολίνο.

Συμμετέχουν σ’ αυτό εξήντα μαθητές και φοιτητές από δώδεκα χώρες. Από τη χώρα μας δήλωσαν συμμετοχή τρεις φοιτητές και η Κιλκισιώτισσα μαθήτρια Δέσποινα Φρονιμοπούλου, τελειόφοιτη λυκείου των εκπαιδευτηρίων «Άγιος Παύλος» Θεσσαλονίκης κατά το σχολικό έτος 2019-20.

Είναι η δεύτερη φορά τα τελευταία χρόνια που η μαθήτρια από την Ποντοηράκλεια συγκαταλέγεται στους εκπροσώπους της χώρας μας σε τέτοιου είδους εκπαιδευτικά προγράμματα.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, για το οποίο επελέγη η Δέσποινα Φρονιμοπούλου, περιλαμβάνει εβδομαδιαία γενική εκπαίδευση και ακολούθως επί δύο εβδομάδες προσομοιώσεις στις γενικές συνελεύσεις του ΟΗΕ.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]