Γενικά

Η εκπροσώπηση των μαθητών στις εκδηλώσεις επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Μετά από συνεννόηση των διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Κιλκίς ενημερώνονται ότι, για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού σε περιοχές μεγάλης πληθυσμιακής πυκνότητας, π.χ. πόλεις ή κωμοπόλεις της αρμοδιότητάς τους, η μαθητιώσα νεολαία θα εκπροσωπηθεί από την διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Αντιστοίχως, η εκπροσώπησή της από τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα γίνει στην επόμενη Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου 1821.

Όσον αφορά την παρουσία των σχολικών μονάδων με τη συμμετοχή σημαιοφόρων και παραστατών σε εορταστικές εκδηλώσεις (Δοξολογία, κατάθεση στεφάνων κ.α.), θα πραγματοποιηθεί από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τηρώντας τα ισχύοντα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του Covid- 19, καθώς και τα προβλεπόμενα στην υπ΄αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.64450 (ΦΕΚ 4484/Β΄/11-10-2020) που φέρει τίτλο «Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα στο σύνολο της επικράτειας προς περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού Covid-19».

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]