Κοινωνία

Εκδήλωση γιά την Γυναίκα από τον σύλλογο εγαζομένων στο νοσικομείο Γουμένισσας

«Η ψυχική ανθεκτικότητα στην γυναίκα» είναι το θέμα εκδήλωσης του συλλόγου εργαζομένων στο νοσοκομείο Γουμένισσας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 17.12.23, στο καφέ- «Κόρτε» της Γουμένισσας, με ώρα έναρξης 5 το απόγευμα.

Κεντρική ομιλήτρια θα είναι η ψυχίατρος Έφη Τζούρα-Τζεβελέκη.

Τα έσοδα θα διατεθούν στον ξενώνα κακοποιημένων γυναικών του εθνικού κέντρου κοινωνικής αλληλεγγύης»

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]