Γενικά

Εκδηλώσεις εορτασμού της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, στο Κιλκίς, στις οποίες την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γεώργιος Γεωργαντάς, παρέστησαν, η βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Ειρήνη Αγαθοπούλου, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Φραγγίδης, ο αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Βεργίδης, ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης και η περιφερειακή σύμβουλος Νατάσα Σωτηριάδου.

Μετά την επίσημη δοξολογία στον ιερό μητροπολιτικό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Κιλκίς και την επιμνημόσυνη δέηση στο Ηρώο Πεσόντων στο δημοτικό πάρκο, όπου έγιναν οι καταθέσεις στεφάνων, ακολούθησε, επί της οδού 21η Ιουνίου, η παρέλαση τμημάτων της μαθητιώσας νεολαίας, πολιτικών και στρατιωτικών τμημάτων.

Στο μήνυμά του για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940, ο αντιπεριφερειάρχης τονίζει: «Με αισθήματα υπερηφάνειας και συγκίνησης, τιμούμε, λαός και Πολιτεία, την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου του 1940.

Θυμόμαστε και τιμούμε τους νεκρούς του πολέμου ενάντια στον φασισμό, την αδάμαστη ελληνική ψυχή, στην κορυφαία, μέχρι σήμερα, στιγμή της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας.

Υποκλινόμαστε στον υπέρ πάντων αγώνα των προγόνων μας ενάντια στη βαρβαρότητα, τη ματαιοδοξία, τη φασιστική και ναζιστική θηριωδία.

Το “ΟΧΙ” της 28ης Οκτωβρίου 1940 συμβολίζει αιώνια την πάλη του δικαίου με το άδικο και ενσαρκώνει τη συλλογική αντίσταση του λαού μας στις πλέον κρίσιμες ιστορικές στιγμές, την αλληλεγγύη, την ανιδιοτέλεια, τη φιλοπατρία, θεμελιακές αξίες της κοινωνίας μας.

Τα διδάγματα από την εποποιία του 1940 χαραγμένα στη συλλογική μας μνήμη, αποτελούν φάρο ελπίδας και καθιστούν την εθνική μας επέτειο διαχρονικά επίκαιρη.

Τιμή και δόξα στους αθάνατους νεκρούς του έπους του ‘40.

Χρόνια πολλά σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες

Χρόνια πολλά Ελλάδα! »

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]