Γενικά

Εγκαινιάσθηκε το νεόδμητο κτίριο του δημοτικού σχολείου Ν.Σάντας

Ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης εγκαινίασε την Παρασκευή 11.9.15 την λειτουργία του νεόδμητου εξαθέσιου δημοτικού σχολείου Νέας Σάντας.

Στο σύντομο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Κιλκίς απηύθυνε ιδιαίτερες συστάσεις στους μαθητές να φροντίζουν να διατηρούν όμορφο και καθαρό το καινούργιο τους σχολείο αξιοποιώντας τους άνετους και λειτουργικούς του χώρους για τη διδασκαλία, την άθληση και το παιδικό παιχνίδι.

Το νέο διδακτήριο της Νέας Σάντας καλύπτει έκταση περίπου δύο στρεμμάτων, διαθέτει ευρύχωρες αίθουσες διδασκαλίας, χώρους εργαστηρίων, αίθουσες διοίκησης, κοινωνικούς, αθλητικούς και βοηθητικούς χώρους και ολοκληρώθηκε με πιστώσεις του Ε.Σ.Π.Α. ύψους 1.679.960,23ευρώ, με μέση έκπτωση του έργου στη δημοπρασία το 46,40%.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]