Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το δεύτερο στην Ελλάδα

Την δεύτερη καλύτερη επίδοση κατέγραψε η «Χρυσή Αυγή» στο Κιλκίς, καθώς μετά το 12,7% περίπου στην Λακωνία, το 9,47% είναι το δεύτερο καλύτερο σε όλη την Ελλάδα!

Μία επίδοση, που ποσοστιαία ήταν μεγαλύτερη από το 8,6% του Ιανουαρίου, όμως σε απόλυτο αριθμό ψήφων υστερεί κατά πενήντα σε σχέση με αυτήν του Ιανουαρίου.

Βεβαίως, η απώλεια των πενήντα σταυρών ουδόλως την εμπόδισε να διατηρήσει την έδρα, που κατέχει στον νομό, καθώς η συμπαράταξη ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ κινήθηκε στα «εντός και επί ταυτά» σε σχέση με τις προηγούμενες εκλογές.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα