Αθλητισμός

«Αυλαία» χρονιάς στον Άρη Αγίου Παντελεήμονος με ευχάριστες στιγμές

Σε πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα διεξήχθη την Κυριακή 14.6.15, στο γήπεδο του Α.Παντελεήμονος, ο προγραμματισμένος φιλικός αγώνας μεταξύ της ομάδας του Αρεως και αντίστοιχης παλαιμάχων πρώην ποδοσφαιριστών του, με το τελικό ισόπαλο αποτέλεσμα να αφήνει όλους ευχαριστημένους.

ΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ

Στην αποχαιρετιστήρια αυτή εκδήλωση της περιόδου έγινε από την διοίκηση του συλλόγου ένας σύντομος απολογισμός της χρονιάς αλλά και ενημέρωση γιά το αμέσως προσεχές αγωνιστικό έτος.
Επίσης, απονεμήθηκε στον «αρχιεκτελεστή» της ομάδας 2014-15 με 15 τέρματα Πασχάλη Παναγιωτίδη το καθιερωμένο αναμνηστικό έπαθλο «Ανέστης Νικολαϊδης».
Αμέσως μετά τον αγώνα παρατέθηκε δεξίωση από την διοίκηση του συλλόγοου σε ποδοσφαιριστές και φίλους της ομάδας με σουβλάκια, άφθονη ρετσίνα και ευχές για καλές διακοπές και καλό Καλοκαίρι.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]