Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Απουσίες στους εφέδρους

Χωρίς την παρουσία κοινοβουλευτικών εκπροσώπων του νομού μας αλλά και του δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη ή εκπροσώπου του δήμου, έκοψε την ετήσια βασιλόπιτα του ο σύνδεσμος εφέδρων αξιωματικών Κιλκίς, και δεν ξέρουμε αν αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρξε αναβολή την ίδια ημέρα άλλης εκδήλωσης λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, όπως επισήμως έχει διαρρεύσει ή αυτό οφείλεται σε λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων όπως κάποιοι θέλουν να εκτιμούν, αλλά αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι ο πρόεδρος μας ξέχασε εμάς τους δημοσιογράφους στο μοίρασμα των κομματιών.

Και έτσι δυστυχώς για εφέτος ούτε σε αυτή την κοπή βασιλόπιτας μπορέσαμε να φανούμε τυχεροί.

Δεν βαριέσαι του χρόνου, αν βεβαίως δεν ξεχαστούν και πάλι.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα