Πολιτική

Αντιπρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ ορίσθηκε ο Χρήστος Σπίγκος

Με απόφαση του υπουργού παραγωγικής ανασυγκρότησης περιβάλλοντος και ενέργειας Παναγιώτη Λαφαζάνη κατόπιν εισηγήσεως-προτάσεως του προέδρου της ΔΕΗ ΑΕ Εμμανουήλ Παναγιωτάκη, ορίσθηκε αντιπρόεδρος του Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) το επί μακρόν στέλεχος της επιχείρησης στο Κιλκίς κατόπιν υψηλόβαθμο σε επίπεδο Κ. Μακεδονίας και πολιτευτής του νομού Χρήστος Σπίγκος.

Ο κ. Σπίγκος όπως και σύσσωμο το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει τα καθήκοντά του σήμερα. Τον συνοδεύουν οι ευχές όλων των Κιλκισιωτών για επιτυχή άσκηση των καθηκόντων του, ώστε να προσθέσει άλλη μια «περγαμηνή» στο πλούσιο βιογραφικό του και επ’ αγαθώ του τόπου.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]