ΕΛΜΕ Κιλκίς: Ανοικτό κάλεσμα στη μαθητική κοινότητα, τους γονείς των μαθητών μας και την τοπική κοινωνία
Τι συμβαίνει στα σχολεία μας; Γιατί αντιδρούμε οι εκπαιδευτικοί; Τι πρέπει να μάθει κάθε γονέας και μαθητική κοινότητα;
- Διώξεις, τρομοκράτηση απεργών εκπαιδευτικών & ποινικοποίηση του από το Σύνταγμα προστατευόμενου δημοκρατικού δικαιώματος στον συνδικαλισμό.
- Σύστημα γραφειοκρατικής «Αξιολόγησης» χρησιμοποιείται ως μαγικό φάρμακο για όλες τις κακοδαιμονίες της εκπαίδευσης.
- Μόνιμος φταίχτης ο εκπαιδευτικός: «Γίνεται αυτό;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί – «Δε γίνεται εκείνο;»-Φταίνε οι εκπαιδευτικοί!
- Ανάθεση των λειτουργικών δαπανών των σχολείων σε Δήμους που με τη σειρά τους επικαλούνται έλλειψη πόρων και προσωπικού.
- Ως μάγος Τιραμόλας, ο εκπαιδευτικός και παιδαγωγός, πρέπει να είναι και γραμματέας, επιστάτης, επόπτης ασφάλειας, νοσοκόμος, κοινωνικός λειτουργός, φορτωτής, καθαριστής, μικρο-επισκευαστής, μέντορας, σύμβουλος, συντονιστής, αξιολογούμενος, αξιολογητής, συνοδός, καταχωριστής σε πλατφόρμες, αποθηκάριος, ψιλο-λογιστής … Όλα μαζί σε έναν κουβά!
- Συλλήψεις, συστάσεις κατηγορητηρίων και πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών για πλημμελή άσκηση εποπτείας ανηλίκων με παραβατική συμπεριφορά σε σχολική εκδρομή!
- Tο ίδιο το κράτος δεν έχει αυτή τη διάθεση συμμόρφωσης με το νόμο & δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για προσλήψεις, δεν ακολουθεί δικαστικές αποφάσεις για επαναφορά μαθημάτων και ταυτόχρονα στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων συγχωνεύει/καταργεί τμήματα και σχολεία.
- Επιβολές συγχωνεύσεων με παιδαγωγικές, εργασιακές και κοινωνικές συνέπειες σε παιδιά και εκπαιδευτικούς.
Συστηματικά, η σχολική χρονιά κυλάει με δεκάδες χιλιάδες κενά, ενώ στα κυβερνητικά έδρανα επικρατεί η επικοινωνιακή θριαμβολογία περί χιλιάδων διορισμών, δηλαδή το χειροκρότημα για το ελάχιστο, ισχυρά καθυστερημένο αυτονόητο!
- Περίεργες διαδικασίες αλλάζουν το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης & μετασχηματίζουν το σχολείο σε μια κατασκευή με ψηφιακά μαθήματα, αυτόνομες τάξεις χωρίς εκπαιδευτικούς και ιδιώτες “experts” να εμφανίζονται επιχορηγούμενοι για δράσεις μέσα στο σχολείο.
- Μέσα από αυταρχικές διοικητικές πρακτικές σε συνθήκες φόβου, καλλιεργείται στον εκπαιδευτικό η αίσθηση «δεν είμαι αρκετός», επιδιώκεται η νέα εκπαιδευτική κανονικότητα με 27+ μαθητές στην τάξη, αντιμετωπίζονται εκπαιδευτικοί και μαθητές ως μετακινούμενοι νομάδες, ακολούθως με τις επιταγές της πολιτικής εξοικονόμησης πόρων.
- Εξαθλίωση νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Χιλιάδες, καλούνται με πενιχρούς μισθούς να ζήσουν μακριά από τα σπίτια τους πληρώνοντας πανάκριβα ενοίκια ή ζώντας ακόμη και σε υπαίθριες προσωρινές κατοικίες, ενώ η πολιτεία αδιαφορεί!
- Όπως ισχύει και με άλλες κοινωνικές ομάδες, οι μισθοί μας είναι μισθοί φτώχειας και εξαθλίωσης. Η πρόσφατη αύξηση ήταν το αστείο καθαρό ποσό των 35-40€ μηνιαίως μικτά. Οι μισθοί των εκπαιδευτικών ήταν καθηλωμένοι για πάνω από μία δεκαετία και η διετία 2016-17 δεν έδωσε μισθολογική ωρίμανση ΜΚ. Αν σε αυτά προστεθεί η απώλεια των δώρων έχουμε συνολικές απώλειες στο μισθό κατά 45% περίπου από την έναρξη των μνημονίων.
Ελάτε να τα συζητήσουμε την 5η Νοεμβρίου, στις 7 το απόγευμα στο Εργατικό Κέντρο Κιλκίς