Κοινωνία

Αναβίωσαν και στην Γουμένισσα οι «Λαζαρίνες»

Το έθιμο του Σαββάτου του Λαζάρου «Λαζαρίνες» αναβίωσε στην Γουμένισσα το Σάββατο 23.4.16 ανήμερα της εορτής.

Την σχετική πρωτοβουλία ανέλαβε ο πολιτιστικός σύλλογος «Οι Παίονες» σε σχετική ανακοίνωση του οποίου αναφέρονται τα εξής:

«Το Σάββατο του Λαζάρου το έχει περιβάλλει ο λαός μας με όμορφα έθιμα. Εξ αυτών τα κάλαντα του Λαζάρου, που τα τραγουδούν μόνο κορίτσια, οι λεγόμενες «Λαζαρίνες».
Από την προηγούμενη ημέρα έχουν μαζέψει λουλούδια και με αυτά έχουν στολίσει καλαθάκια με τα οποία γυρνούν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδουν «Ήρθε ο Λάζαρος ήρθαν τα βάγια… ήρθε η Κυριακή που τρών τα ψάρια…».

Ετσι και ο σύλλογος μας, πιστός στις παραδόσεις, αναβίωσε το έθιμο «Λαζαρίνες» ανήμερα του Λαζάρου στα γραφικά δρομάκια της Γουμενισσας…».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Προβληματισμός από τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων της ΔΥΠΑ Κιλκίς που χάνει το 1/3 του προσωπικού της

Σοβαρές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών ΔΥΠΑ αναμένεται να επιφέρουν οι σταδιακές απομακρύνσεις των 727 Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων σε […]

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς