Αθλητισμός

Τα κορίτσια του Αίαντα Κιλκίς επικράτησαν επί του Αλέξανδρου Αξιούπολης

Από τον Αίαντα Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο:
Την Κυριακή 30.3.25 συνεχίσθηκε το πρωτάθλημα των κοριτσιών Κ16 στο δημοτικό αθλητικό κέντρο Κιλκίς με τον αθλητικό σύλλογο Αίας Κιλκίς να νικά 3-0 τον Αλέξανδρο Αξιούπολης με 3-0 σετ.
Μια εύκολη νίκη που ήρθε για την ομάδα του Αίαντα με θεαματικούς πόντους και πολύ καλή συνεργασία από τις αθλήτριες του, με προπόνηση και σωστή δουλειά διορθώνει για τα επόμενα παιχνίδια του.
Τα κορίτσια του Αλέξανδρου Αξιούπολης στο τρίτο σετ έκαναν μεγάλη προσπάθεια να γυρίσουν τον αγώνα.
Συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες!
Τα σετ: (25-6,25-8,25-14)
Η σύνθεση της ομάδας ( Τάνια Σακαλακη): (1) Μουζενίδου(λ),(4) Κωνσταντινίδου,(6) Μπαλιάκα, (7)Μπεσίρι, (9)Αξάινα, (10) Μαυρομάτη, (14) Πρέντσι, (17) Σβέρκου.
Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης