Πολιτική

Αντί να πάρουν μέτρα για την υγεία μας και την μόρφωση των μαθητών… απολύουν εκπαιδευτικούς

Αντί να πάρουν μέτρα για την Υγεία μας και την μόρφωση των μαθητών… απολύουν εκπαιδευτικούς, αυξάνουν το ωράριο των Νηπιαγωγών, καθιερώνουν την «τηλεκπαίδευση», αλλάζουν το σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια

Τα όσα διαδραματίζονται τις τελευταίες μέρες στην Εκπαίδευση είναι αποκαλυπτικά του γεγονότος ότι η κυβέρνηση προχωράει με γοργούς ρυθμούς τα σχέδιά της, βάζοντάς τα όλα στο ζύγι του «κόστους – οφέλους», με μοναδικούς χαμένους για ακόμα μία φορά τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους.

Αντί η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να ενδιαφερθούν για τη Μόρφωση και την Υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, προωθούν – με αφορμή την πανδημία – όποιο δικό τους ή προηγούμενων κυβερνήσεων αντιεκπαιδευτικό μέτρο είχαν στα κιτάπια τους.

Το κύριο αυτή τη στιγμή είναι να είναι ανοιχτά τα σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, τα οποία, όμως, δεν έχουν πάρει, μιας και…
… συνεχίζουν να μην τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις στις σχολικές τάξεις.
… συνεχίζουν να μην προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί για να «αραιώσουν» τμήματα.
… συνεχίζουν να μην αξιοποιούν ούτε μία κενή αίθουσα.
… συνεχίζει να μην επαρκεί το προσωπικό καθαριότητας.
… συνεχίζουν να μην γίνονται μαζικά, επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς.
… δεν φαίνεται να προτάσσεται ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών άμεσα.
Όλα αυτά οδήγησαν στο να εμφανίζονται ήδη κρούσματα σε σχολεία και αυτά να κλείνουν.

Η Κυβέρνηση, αντίθετα, επιλέγει να:

… απολύει τους Αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς που είχε προσλάβει πριν 3 μήνες, ενώ ακόμα υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών στο Κιλκίς, ακόμα και μετά την τελευταία φάση προσλήψεων.

… αυξάνει το ήδη επιβαρυμένο ωράριο των Νηπιαγωγών, με πρόσχημα την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών, ξεχνώντας ότι στο Κιλκίς υπάρχουν τάξεις που στοιβάζονται 20 και 25 μαθητές μαζί σε αίθουσες κλουβιά, σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και χωρίς επαρκή αερισμό.

… καθιερώνει την «τηλεκπαίδευση» για κάθε «έκτακτο περιστατικό» όπως ήταν το ψύχος της Δευτέρας, ενώ υποτίθεται αυτή εφαρμόζεται μόνο σε περιόδους καραντίνας.

… ασχολείται με τη βαθμολογία του τετραμήνου σε Γυμνάσια και Λύκεια, ξεχνώντας ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν να αντικρίσουν δια ζώσης του μαθητές τους σχεδόν ένα τρίμηνο.

… αποφασίζει να αλλάξει το σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια από τις φετινές πανελλαδικές, εν μέσω μιας ιδιαίτερα δύσκολης χρονιάς και με κλειστά σχολεία.

Η κυβέρνηση όχι μόνο έχει εγκληματικές ευθύνες που «τζογάρει» την υγεία μας και τη μόρφωση των μαθητών, αλλά εμπαίζει και από πάνω εκπαιδευτικούς, μαθητές και τους γονείς τους με την κοροϊδία, τις παλινωδίες και την αδιαφορίας της.

Ας αφήσει, λοιπόν, το υποκριτικό της ενδιαφέρον για την εκπαίδευση, ας σταματήσει να νομοθετεί σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών μας και ας υλοποιήσει τις προτάσεις που εδώ και μήνες έχουν καταθέσει Ομοσπονδίες, Σωματεία, Σύλλογοι και Συμβούλια εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών, ώστε να λειτουργούν τα σχολεία με ασφάλεια και υγιεινή για όλους, να εξασφαλίζεται η μόρφωση των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών!

Περισσότερα

ΔΑΣ ΑΔΕΔΥ: Με τη συνταγματική αναθεώρηση, με την άρση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, η κυβέρνηση επιτίθεται στα δικαιώματα όλου του λαού!

Με την παρουσίαση των προτάσεων της κυβέρνησης για την αναθεώρηση του Συντάγματος, που σαν την «κλέφτρα στο σκοτάδι» επιχειρεί να […]

Προτάσεις της Πρωτοβουλίας Συνέχειας και Προοπτικής (ΠΡΩ.ΣΥ.Π.) για το Πολίτευμα και το Σύνταγμα

Επιγραμματικά: Με αναθεωρητική Βουλή Η ιστορική παρακαταθήκη αποδεικνύει ότι το πολίτευμα του ελληνισμού, που οδήγησε στη συγκρότηση ισχυρού και ανεπτυγμένου […]

Δείτε ακόμα

Κάλεσμα συμμετοχής στις εκλογές των ΣΕΠΕ Κιλκίς και Παιονίας από την «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών»

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κιλκίς – Παιονίας εξέδωσε ανακοίνωση-κάλεσμα συμμετοχής με αφορμή τις εκλογές στους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς […]