Ειδήσεις Video

ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΙΛΚΙΣ


Με επικεφαλής τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Παύλο Τονικίδη πραγματοποιήθηκε η αδελφοποίηση των Επιμελητηρίων Σμύρνης και Κιλκίς.
Η κιλκισιώτικη αποστολή έγινε δεκτή το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Απριλίου 2015 από την διοίκηση του επιμελητηρίου Σμύρνης με επικεφαλής τον πρόεδρο Εκρέμ Ντεμιρτάς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]