Γενικά

«Κερνάμε Κιλκίς» από επιμελητήριο και δήμο Κιλκίς για τέταρτη χρονιά

Το φεστιβάλ «Κερνάμε Κιλκίς» συνδιοργανώνουν για τέταρτη χρονιά το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο και ο δήμος Κιλκίς.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα από την Πέμπτη 30.8 εως και την Κυριακή 2.9.18, στο νέο κλειστό γυμναστήριο και τον περιβάλλοντα χώρο.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

«..Στόχος του επιτυχημένου θεσμού είναι να προβάλει και να αναδείξει τις επιχειρηματικές δυνατότητες, τα τοπικά ποιοτικά προϊόντα και την ιδιαίτερη τοπική ταυτότητα.

Να αποτελέσει ακόμη για παραγωγούς, επιχειρηματίες, επισκέπτες – καταναλωτές, σεφ, δημοσιογράφους και φορείς, μια μοναδική και γόνιμη εμπειρία συνάντησης και γνωριμίας, με πρωτότυπο και ελκυστικό τρόπο, λειτουργώντας αμοιβαίως επωφελώς τόσο για τους εκθέτες όσο και τους επισκέπτες.

Το φεστιβάλ χαρακτηρίζεται από τον “ανοιχτό” και πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα του και τις ποικίλες και πρωτότυπες παράλληλες εκδηλώσεις που αναμένεται να προσελκύσουν και πάλι το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών με επιδείξεις μαγειρικής, γευσιγνωσίας, σεμινάρια, ημερίδες, εργαστήρια – παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους, πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Η μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το περυσινό φεστιβάλ κατέστησε φανερή την αναγκαιότητα και την σημαντική οικονομική προσφορά τέτοιων εκδηλώσεων στις τοπικές κοινωνίες και επιχειρήσεις.

Γνωρίζοντας, λοιπόν ότι πρόκειται για σημαντική ευκαιρία προβολής και προώθησης ποιοτικών-τοπικών προϊόντων προσκαλούμε παραγωγούς – μεταποιητές και εμπόρους να συμμετάσχουν με δικό τους περίπτερο στο Φεστιβάλ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στις υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Κιλκίς (τηλ.: 2341024580-81, εσωτερικό 121 & 102) και τις σελίδες του επιμελητηρίου (www.cciklkis.gr) και του δήμου Κιλκίς (www.e-kilkis.gr).»

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]