Αγροτικά

30 εκατ. ευρώ κρατική επιχορήγηση στον ΕΛΓΑ κατόπιν έγκρισης του πρωθυπουργού

Μεταφέρθηκαν σήμερα στους λογαριασμούς του ΕΛΓΑ 30 εκ. €, της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης του 2022, κατόπιν έγκρισης του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και των Υπουργών, κ.κ. Γ. Γεωργαντά και Θ. Σκυλακάκη.

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, είναι η πρώτη, η οποία από το 2020, καταβάλει με συνέπεια την νόμιμη κρατική επιχορήγηση σύμφωνα με το νόμο 3877/2010 και επιτρέπει στον Οργανισμό να διαθέτει το σύνολο της Ειδικής Ασφαλιστικής Εισφοράς, μόνον για αποζημιώσεις.

Η πληρωμή των υπολοίπων του ΕΛΓΑ θα γίνει τη Μεγάλη Τρίτη.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]